KEM SMART SOLAT 2017

KEM SMART SOLAT 2017
KEM SMART SOLAT

AKTIVITI KAMI JUGA BOLEH DILAYARI MELALUI FACEBOOK - WARGA TAMAN UTAMA


Khamis, Januari 06, 2011

INFO 2011

1. Mulai 5 Januari 2011, Kelas Fardhu Ain Jiran Wanita akan diadakan di Pusat Rukun Tetangga Taman Utama. Kelas yang diadakan secara mingguan pada setiap hari Rabu ini akan bermula pada jam 5.00 petang dan akan di bimbing oleh Tuan Haji Mahmud b. Haji Hussin.

2. Mulai 10 Januari 2011, Kelas Pengajian Al-Quran kelolaan Ustazah Puan Rogayah bt. Ramli yang selama ini diadakan dirumah beliau akan turut diadakan di Pusat Rukun Tetangga mengikut ketetapan hari dan waktu yang berjalan sekarang. Pertukaran tempat ini adalah bertujuan untuk memberi keselesaan kepada beliau dan anak muridnya yang kian bertambah dari masa ke semasa mengikuti kelas pengajian tersebut.

3. Mulai 13 Januari 2011, Majlis Bacaan Yasin yang diadakan oleh Ustazah Puan Rogayah bt. Ramli bersama anak muridnya akan turut diadakan di Pusat Rukun Tetangga. Majlis akan diadakan pada setiap malam Jumaat. Jiran Wanita adalah dialu-alukan untuk menyertai majlis bacaan Yasin ini. Kepada penduduk yang berhajat untuk mengadakan jamuan pada majlis tersebut bolehlah memaklumkannya kepada Ustazah Puan Rogayah atau kepada AJK KRT di blok rumah kediaman masing-masing.

4. Syarikat environment IDAMAN Sdn Bhd dengan kerjasama KRT Taman Utama akan mengadakan kelas tuisyen secara PERCUMA kepada Tunas Jiran dan Jiran Muda Taman Utama yang akan menduduki peperiksaan UPSR dan PMR tahun 2011. Tarikh dan waktu akan dimaklumkan nanti. Untuk pendaftaran dan pertanyaan lanjut sila hubungi En. Yahya b. Abd Raof.

5. Suatu perjumpaan Jiran Wanita Taman Utama akan diadakan pada hari Sabtu, 15 Januari 2011 bertempat di Pusat Rukun Tetangga. Perjumpaan pada jam 5.00 petang ini akan dikendalikan oleh Pengerusi Jiran Wanita iaitu Puan Rosni bt. Kasim. Semua Jiran Wanita adalah dijemput hadir bagi sessi ramah mesra dan merangka aktiviti Jiran Wanita untuk tahun 2011.




Gambar Kelas Fardhu Ain yang telah berlangsung pada 5.1.2011.











Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sila tinggalkan ulasan dan pandangan anda disini.

Blog Widget by LinkWithin