KEM SMART SOLAT 2017

KEM SMART SOLAT 2017
KEM SMART SOLAT

AKTIVITI KAMI JUGA BOLEH DILAYARI MELALUI FACEBOOK - WARGA TAMAN UTAMA


Isnin, Ogos 13, 2012

** PROGRAM PEMANTAPAN & PENGUKUHAN INTEGRITI **

Pada 9 Ogos 2012, telah berlangsung program Pemantapan & Pengukuhan Integriti Peringkat Negeri Kedah untuk Rukun Tetangga. Program telah diadakan di Institut Pengurusan Dan Integriti Negeri Kedah (INSPIN) Jalan Sultanah Alor Setar.

KRT Taman Utama telah diwakili oleh Pengerusi, En. Yahya b. Abd Raof dan Bendahari, Pn. Noor Hashimah bt. Yusoff. Program telah bermula pada jam 9.00 pagi dan berakhir pada jam 1.00 tengahari.

Sebanyak dua sessi telah dijalankan pada program ini, bagi sessi pertama ianya dikendalikan oleh Tuan Haji Mohamad b. Che Nai, Pengurus Besar INSPIN yang membicarakan aspek-aspek berkaitan integriti, manakala sessi ke dua dikendalikan oleh ASP Surihani bt. Ali, Pemangku Pegawai Turus, Ibu Pejabat Polis Kontinjen Kedah yang memperkatakan "Hak Mempertahankan Diri".

Secara seluruhannya program ini berjaya menambah input-input terkini kepada peserta yang hadir untuk memantapkan lagi pengurusan sesebuah KRT. Paling mendapat perhatian dan menimbulkan dialog perbahasan ialah sessi bersama pihak PDRM. Tahniah kepada ASP Surihani yang berjaya membuka minda AJK KRT yang mengikuti slot beliau dalam mengurus tadbir KRT terutama yang berkaitan dengan rondaan SRS.


Peserta sedang membuat pendaftaran.
Tuan Haji Mohamad Che Nai.
ASP Surihani Ali.
En. Razif, wakil KRT Mergong Perdana yang baru sebulan mendapat penetapan penubuhan KRT. Tahniah.
Tidak sekadar di dalam dewan, percambahan fikiran dikalangan peserta dan penceramah turut berlarutan hingga ke akhir majlis.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sila tinggalkan ulasan dan pandangan anda disini.

Blog Widget by LinkWithin