KEM SMART SOLAT 2017

KEM SMART SOLAT 2017
KEM SMART SOLAT

AKTIVITI KAMI JUGA BOLEH DILAYARI MELALUI FACEBOOK - WARGA TAMAN UTAMA


Selasa, April 13, 2010

MESYUARAT PROGRAM KAMPONG ANGKAT

Alhamdulillah tanpa diduga, pihak Syarikat environment IDAMAN Sdn Bhd (e-IDAMAN) syarikat yang membuat pengumpulan sisa pepejal dan pembersihan awam di Negeri Kedah telah menyatakan hasrat untuk menjadikan KRT Taman Utama sebagai Kampong Angkat mereka yang pertama dalam menjalan program kitar semula. Program ataupun projek ini merupakan yang pertama di Kedah dan di Malaysia yang dilaksanakan oleh pihak e-IDAMAN.

Sehubungan dengan itu suatu majlis taklimat program ini kepada AJK KRT Taman Utama telah diadakan pada 31 Mac 2010 dan 11 April 2010 di rumah no. 263, Taman Utama. Pada sessi pengenalan taklimat pada 31 April 2010, Pn. Nooeassemah bt. Abdullah, Pegawai Perpaduan Daerah Kota Setar / Padang Terap / Pokok Sena telah sudi melapangkan waktu beliau untuk turut serta mendengar taklimat yang disampaikan oleh Ketua Pegawai Eksekutif e - IDAMAN iaitu En. Mhd Saiful Anuar b. Zainal, serta YM Tunku Abaidah b. Tunku Yusoff, selaku Pengurus Komunikasi Korporat e - IDAMAN.

Pelbagai isu dan pandangan telah berjaya diketengahkan. Diakhir perbincangan, ke dua pihak bersetuju supaya diadakan suatu taklimat khas kepada penduduk pada 19 April 2010, kerana pihak Jawatankuasa KRT Taman Utama berpendapat bahawa penduduk perlu tahu tujuan program ini dan memerlukan juga persetujuan dan kerjasama penduduk disebabkan melibatkan beberapa faktor seperti sambutan penduduk dan beberapa aspek keperluan asas lain yang banyak melibatkan kos kewangan. Semoga majlis taklimat pada 19 April nanti dapat mencerminkan hala tuju program ini samada perlu diteruskan atau disebaliknya......



Pn. Noorassemah bt. Abdullah, En. Mhd Saiful Anuar b. Zainal dan YM Tunku Abaidah b. Tunku Yusoff.


AJK dihidangkan dengan jamuan laksa Kuala Kedah dan satay....





Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sila tinggalkan ulasan dan pandangan anda disini.

Blog Widget by LinkWithin