KEM SMART SOLAT 2017

KEM SMART SOLAT 2017
KEM SMART SOLAT

AKTIVITI KAMI JUGA BOLEH DILAYARI MELALUI FACEBOOK - WARGA TAMAN UTAMA


Sabtu, Mac 16, 2013

** MESYUARAT JAWATANKUASA KALI KE 3 / 2013 **


Mesyuarat kali ke 3 bagi tahun 2013 ini telah diadakan pada hari Jumaat, 15 Mac 2013 bertempat di Pusat Rukun Tetangga Taman Utama mulai jam 9.30 malam. Mesyuarat dimulakan oleh Pengerusi dengan meminta semua AJK bersama membaca surah Al-Fatehah untuk dihadiahkan kepada para pejuang negara yang telah gugur sewaktu mempertahankan kedaulatan negara dalam Ops Daulat di Lahad Datu.

Mesyuarat telah membincangkan dua perkara iaitu Program Santai Jiran Muda bersama Tuan Imam Masjid Seberang Pumpong pada 19 Mac 2013 nanti. Dalam perancangan program yang berkonsepkan santai oleh Ustaz Azhar Idrus ini, semua Jiran Muda akan berkumpul di padang permainan Taman Utama mulai jam 5.30 petang untuk mendengar tazkirah khas oleh Tuan Imam diikuti penyerahan bola sepak, bola takraw, bola tampar dan bola jaring kepada Jiran Muda. Seterusnya sessi perlawanan persahabatan antara Jiran Muda menentang Jawatankuasa KRT dan Peronda SRS Taman Utama akan dilangsungkan.

Program ke dua yang akan dijalankan ialah Perkelahan Amal pada 30 Mac 2013. Perkelahan keluarga ini akan diadakan di Tapak Perkelahan Dan Rekreasi Sungai Tupah, Merbok sempena cuti persekolahan pada akhir bulan Mac 2013 nanti.

Selain berkelah bersama ahli keluarga, penduduk Taman Utama juga akan bergotong royong bersama pihak Jabatan Hutan Negeri Kedah dan Jabatan Pengairan Dan Saliran Negeri Kedah yang telah dihubungi oleh Pengerusi KRT Taman Utama bagi membersihkan kawasan sekitar tapak perkelahan yang akan dikenalpasti nanti. Sehubungan dengan itu, semua penduduk yang berminat menyertai program ini bolehlah memaklumkan kepada Pengerusi atau Setiausaha sebelum 25 Mac 2013 nanti.

Tuan Haji Jusoh, Timbalan Pengerusi sedang mengisi senarai rekod kehadiran mesyuarat.
En. Mohd Fadzil sedang mengisi borang kaji selidik kajian kepuasan pelanggan JPNIN Negeri Kedah. Manakala dibelakang beliau beberapa orang AJK sedang menjamu selera mee goreng, mee maggi dan maggi goreng.
Sessi mengupas buah mempelam dan buah asam jawa untuk "mencicah garam belacan" diakhir mesyuarat.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sila tinggalkan ulasan dan pandangan anda disini.

Blog Widget by LinkWithin