KEM SMART SOLAT 2017

KEM SMART SOLAT 2017
KEM SMART SOLAT

AKTIVITI KAMI JUGA BOLEH DILAYARI MELALUI FACEBOOK - WARGA TAMAN UTAMA


Ahad, Mei 19, 2013

** AKTIVITI TUNAS JIRAN **


Disamping giat mempelbagaikan aktiviti dalam kawasan Taman Utama, KRT Taman Utama turut membawa penduduk Taman Utama menyertai pelbagai aktiviti disekitar Bandaraya Alor Setar.

Bagi golongan Tunas Jiran, iaitu yang berusia bawah 12 tahun, Pengerusi KRT Taman Utama telah membawa seramai 6 orang Tunas Jiran ke Perbadanan Perpustakaan Awam Kedah bagi menyertai aktiviti Kelab Sinar Pintar Bayan Budiman jabatan tersebut. 

Pelbagai aktiviti diadakan pada setiap hari Sabtu untuk golongan berusia bawah 12 tahun. Antaranya ialah aktiviti senamrobik, persembahan boneka, senam seni, kraf tangan, pertandingan mewarna, permainan sukan dalaman dan sebagainya yang bersesuaian dengan mereka.

Pada 18 Mei 2013, aktiviti kraftangan telah dijalankan oleh kelab tersebut. Pelbagai bentuk kraftangan telah dipelajari oleh peserta yang menyertainya. Pihak Perbadanan perpustakaan Awam Kedah turut menyediakan makan minum kepada peserta yang hadir. Aktiviti yang bermula pada jam 8.30 pagi akan berakhir pada jam 12.00 tengahari. 




Group Tunas Jiran Taman Utama bersepakat memakai tudung berwarna hitam...




Antara hasil kraftangan peserta.
Adih Sarah Sorfina bersama kraftangan yang digubahnya.

Adik Nor Syamisha

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sila tinggalkan ulasan dan pandangan anda disini.

Blog Widget by LinkWithin