KEM SMART SOLAT 2017

KEM SMART SOLAT 2017
KEM SMART SOLAT

AKTIVITI KAMI JUGA BOLEH DILAYARI MELALUI FACEBOOK - WARGA TAMAN UTAMA


Rabu, Oktober 16, 2013

** BACAAN YASIN JIRAN WANITA **


Menjelang musim pelbagai peperiksaan di akhir tahun, selain daripada pelajar yang bakal menghadapi peperiksaan seperti UPSR, PMR, SPM dan STPM tersebut, turut sama menghadapi debaran dan detik cemas ialah para ibubapa.

Disamping pelbagai usaha yang telah dilakukan oleh pelajar seperti mengulangkaji pelajaran , menghadiri kelas tambahan dan tuisyen, usaha terakhir yang turut dipanjatkan oleh ibubapa ialah doa terhadap Allah SWT untuk kejayaan anak-anak mereka dalam peperiksaan tersebut.

Menyedari hakikat itu, beberapa orang Jiran Wanita telah berganding bahu tenaga dan wang ringgit menganjurkan majlis bacaan Yasin untuk pelajar Taman Utama yang bakal menduduki peperiksaan tersebut.

Majlis telah diadakan pada hari Sabtu, 28 September 2013 lalu di Pusat Rukun Tetangga Taman Utama yang bermula pada jam 11.00 pagi. Majlis diketuai oleh Ustazah Rogayah bt. Ramli, Pengerusi Jiran Wanita KRT Taman Utama.








Menjamu selera apabila selesai bacaan Yasin



Pn. Aisyah, berasal dari Rohingya membuat demontrasi membuat capati kaumnya. Beliau yang kini tinggal berhampiran Taman Utama turut aktif menghadiri program anjuran KRT Taman Utama bersama ahli keluarganya.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sila tinggalkan ulasan dan pandangan anda disini.

Blog Widget by LinkWithin