KEM SMART SOLAT 2017

KEM SMART SOLAT 2017
KEM SMART SOLAT

AKTIVITI KAMI JUGA BOLEH DILAYARI MELALUI FACEBOOK - WARGA TAMAN UTAMA


Sabtu, September 13, 2014

** STOP AND TALK PDRM KEDAH **


KRT Taman Utama telah menerima kunjungan lawatan daripada Ketua Turus Trafik Negeri Kedah, Tuan DSP Mohd Radi b. Abd Rahman pada 11 September 2014. Beliau yang sedang melakukan rondaan bersama anggotanya disekitar Bandaraya Alor Setar telah singgah bertemu dengan Peronda SRS Taman Utama yang bertugas pada jam 12.30 malam.

Pengerusi KRT Taman Utama dan Ketua Peronda SRS Taman Utama telah menyambut ketibaan beliau yang datang bersama 12 orang anggota. Tujuan lawatan adalah untuk melihat aktiviti rondaan SRS Taman Utama dan beramah mesra demi perpaduan dan tugasan bersama untuk keselamatan negara.

Beliau meluangkan masa selama 1 jam  dengan Peronda SRS Taman Utama bertujuan untuk mengetahui kekuatan dan masalah yang dihadapi oleh Peronda SRS.

Pelbagai maklumat dan idea berjaya diterjemahkan dan dikongsi bersama dalam pertemuan ini. Semoga kerjasama ini akan berterusan dimasa akan datang diantara KRT Taman Utama Dan PDRM Negeri Kedah. 

Sebagai meraikan kedatangan mereka, pihak anggota SRS Taman Utama telah menyediakan bihun dan mee goreng kepada tetamu kehormat ini, tidak ketinggalan ialah teh tarik yang menjadi trade mark KRT Taman Utama.

Kepada Tuan DSP Mohd Radi, selamat bertukar ke Bukit Aman pada bulan Oktober nanti, semoga terus maju jaya dalam kerjaya disana.
 

Menikmati makan malam bermenukan bihun dan mee goreng serta teh tarik.

Santai karom peronda SRS Taman Utama sementara  menanti syif rondaan



Peronda traffik PDRM IPK Kedah turut serta bermain karom bersama Peronda SRS Taman Utama





Pengerusi KRT Taman Utama dan Peronda SRS bergambar kenangan bersama DSP Mohd Radi yang bakal bertukar ke Bukit Aman pada bulan Oktober nanti.



Tuan DSP Mohd Radi berbual santai dengan Peronda SRS Taman Utama






Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sila tinggalkan ulasan dan pandangan anda disini.

Blog Widget by LinkWithin