KEM SMART SOLAT 2017

KEM SMART SOLAT 2017
KEM SMART SOLAT

AKTIVITI KAMI JUGA BOLEH DILAYARI MELALUI FACEBOOK - WARGA TAMAN UTAMA


Isnin, Mei 17, 2010

MESYUARAT KALI KE 2/2010

Pada 13 Mei 2010 mesyuarat jawatankuasa KRT Taman Utama untuk kali ke 2 bagi tahun 2010 diadakan di rumah Setiausaha. Walaupun ini adalah kali ke 2, namun sebelum ini, pihak Jawatankuasa KRT Taman Utama telah mengadakan beberapa kali mesyuarat khas jawatankuasa bagi membincangkan beberapa isu yang berbangkit.

Mesyuarat kali ini berkisarkan kepada beberapa egenda besar seperti program Mesra Bersama Anak Qaryah, Skim Rondaan Sukarela, geran tahunan oleh JPNIN dan program kampong angkat.

Mesyuarat bersetuju untuk menyumbang RM200.00 bagi membiayai acara sukaneka di program Mesra Bersama Anak Qaryah anjuran Masjid Al-Hussain, Seberang Pumpong yang terletak berhampiran dengan KRT Taman Utama. Setiausaha KRT Taman Utama telah dilantik oleh pihak jawatankuasa masjid ini sebagai setiausaha dan penyelaras program. Pihak KRT Taman Utama akan mengendalikan slot sukaneka di program yang akan diadakan pada hari Jumaat, 28.5.2010.



Sebahagian daripada AJK yang hadir.




Dua orang AJK siap berpakaian vest peronda SRS ketika menghadiri mesyuarat kerana akan melakukan rondaan selepas tamat mesyuarat.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sila tinggalkan ulasan dan pandangan anda disini.

Blog Widget by LinkWithin