KEM SMART SOLAT 2017

KEM SMART SOLAT 2017
KEM SMART SOLAT

AKTIVITI KAMI JUGA BOLEH DILAYARI MELALUI FACEBOOK - WARGA TAMAN UTAMA


Selasa, Januari 25, 2011

KABINET BARU KRT TAMAN UTAMA

Tanggal 25 Januari 2011, KRT Taman Utama telah mengadakan mesyuarat pelantikan jawatankuasanya yang baru bagi sessi 2011 / 2012. Mesyuarat diadakan di Pusat Rukun Tetangga Taman Utama dan dipengerusikan oleh Penolong Pegawai Perpaduan Daerah Kota Setar / Padang Terap, En. Mohd Shafirul b. Abdul Sattar, yang menggantikan Puan Noorassemah bt. Abdullah, Pegawai Perpaduan Daerah yang tidak dapat hadir.

Pelantikan ini diadakan bagi menggantikan beberapa orang AJK utama yang menyatakan hasrat untuk berundur diri disebabkan beberapa faktor seperti masalah kesihatan dan kekangan kerja di jabatan atau syarikat mereka bertugas.

Seramai 5 muka baru telah disenaraikan bagi menggantikan AJK lama yang menarik diri. 5 muka baru yang dilantik ialah En. Mohd Sharipudin b. Abu Kasim, En. Shaharudin b. Saad, En. Nik Riduan b. Nik Lah, Pn. Rohayati bt. Ahmad Mokhtar dan Pn. Rasinah bt. Hassan.

Mesyuarat yang berlangsung pada jam 10.00 malam telah berjaya membuat pelantikan baru seperti berikut.

Pengerusi : En. Yahya b. Abd Raof.
Timbalan Pengerusi : Tuan Haji Jusoh b. Mat Daud.
Setiausaha : En. Mohd Sharipudin b. Abu Kasim.
Penolong Setiausaha : En. Shaharudin b. Saad.
Bendahari : En. Md. Nasser b. Mat Akhir.

Agak mengejutkan juga bila ramai muka baru yang dicadangkan sebagai AJK terus mendapat kepercayaan dilantik sebagai Jawatankuasa Utama. Syabas dan tahniah kepada mereka yang terpilih, semoga muka-muka baru ini akan memberi impak yang jitu dalam menggerakkan KRT Taman Utama dan mengekalkan momentum yang ada sekarang.

Selamat menjalankan tugas !!! Jadikan team ini sebagai team wonderpets yang mengamalkan konsep " APA YANG PENTING ... KERJASAMA...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sila tinggalkan ulasan dan pandangan anda disini.

Blog Widget by LinkWithin