KEM SMART SOLAT 2017

KEM SMART SOLAT 2017
KEM SMART SOLAT

AKTIVITI KAMI JUGA BOLEH DILAYARI MELALUI FACEBOOK - WARGA TAMAN UTAMA


Sabtu, November 26, 2011

* JOM RONDA BERSAMA MENTERI PERINGKAT DAERAH KOTA SETAR / PADANG TERAP *


Pada hari Jumaat, 25 November 2011, telah berlangsung program Jom Ronda SRS Bersama Menteri Peringkat Daerah Kota Setar / Padang Terap. Program yang bermula pada jam 9.00 malam telah diadakan di KRT Taman Wira Mergong Zon 2, yang berjiran dengan KRT Taman Utama.


Hadir pada malam tersebut ialah YB Dato' Wira Chor Chee Heung, Menteri Perumahan Dan Kerajaan Tempatan merangkap Ahli Parlimen Alor Setar. Turut hadir ialah YB Dato' Paduka Haji Ahmad Bashah b. Md. Hanipah, ADUN Bakar Bata, dan Yang Berbahagia En. Mohd Saidi b. Midin, Pengarah JPNIN Negeri Kedah serta Puan Noorassemah bt. Abdullah, Pegawai Perpaduan Daerah Kota Setar / Padang Terap.


Selain untuk mempromosi KRT dan SRS kepada masyarakat setempat, program ini juga bertujuan untuk memperkenalkan Pasukan Khas Sukarelawan Rukun Tetangga yang baru ditubuhkan bagi membantu masyarakat apabila berlaku bencana alam seperti banjir, kebakaran, gempa bumi dan sebagainya.


KRT Taman Utama telah menghantar Pengerusi, 3 orang Skuad Pasukan Khas Sukarelawan dan 13 orang Peronda SRS untuk menghadiri majlis tersebut yang berakhir pada jam 12.00 malam. Blogger hanya sempat merakam beberapa keping gambar sahaja pada majlis tersebut dan terpaksa pulang sebaik sahaja ketibaan VIP kerana kurang sihat disebabkan demam kuat yang berlarutan hampir 10 hari sebelum tarikh tersebut.



Team SRS KRT Taman Utama yang menganggotai Pasukan Khas Sukarelawan Rukun Tetangga Kedah. Dari kanan, En. Zahid b. Abdullah, En. Abdul Rashid b. Abd Rahman dan En. Mohd Fadzil b. Ibrahim bergambar bersama seorang lagi ahli skuad tersebut.



Team SRS KRT Taman Utama.


Team SRS KRT Taman Utama.


Backdrop majlis.


AJK KRT Kedondong, Pokok Sena.



AJK KRT Taman Setia Jaya.


AJK KRT Tanjong Bendahara.


Pengerusi KRT Taman Derga Jaya, Mr. Tan Say Kheong


AJK KRT Taman Derga Jaya.


Team SRS KRT Taman Sri Abadi, Jalan Kuala Kedah.


Pasukan Khas Sukarelawan RT Daerah Kota Setar / Padang Terap sedang berbaris menunggu ketibaan VIP pada malam tersebut.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sila tinggalkan ulasan dan pandangan anda disini.

Blog Widget by LinkWithin