KEM SMART SOLAT 2017

KEM SMART SOLAT 2017
KEM SMART SOLAT

AKTIVITI KAMI JUGA BOLEH DILAYARI MELALUI FACEBOOK - WARGA TAMAN UTAMA


Sabtu, November 14, 2015

** ASYURA 2015 **


Belum pun kering peralatan yang dibasuh, sekali lagi barisan AJK KRT Taman Utama dan warga Taman Utama turun padang mengadakan majlis kacau bubur Asyura. Jika pada 29 Oktober 2015 mereka berganding bahu dengan kakitangan JPNIN Negeri Kedah memasak Asyura Perdana, kini mereka bergotong royong memasak untuk warga Taman Utama pula.

Dengan kerjasama Pakatan Taman Utama, majlis kali ke dua untuk tahun ini diadakan pada 7 November 2015 di dewan Taman Utama. Program telah mendapat sumbangan kewangan RM1272.00 daripada warga Taman Utama.

Keceriaan menyelubungi apabila semua yang turun bergotong royong mendapat dan memakai baju baru berwarna hijau dari KRT Taman Utama. Sebanyak 2 buah periok besar berjaya dimasak yang menghasilkan hampir 300 buah bekas tupperware.

Turut hadir ialah Pengarah JPNIN Negeri Kedah, En. Mohd Saidi b. Midin, Pegawai Perpaduan Daerah Kota Setar, Pn. Noorassemah bt. Abdullah dan kakitangannya yang dalam perjalanan pergi dan pulang ke majlis perasmian KRT Mukim Tualak dalam Daerah Padang Terap.

Terima kasih kepada para penderma dan yang datang bergotong royong.


Sarapan pagi bermenukan roti jala dan pulut ikan kering.





















Makan tengahari - menu ala kampong





























Asyura untuk Tuan Pengarah.





Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sila tinggalkan ulasan dan pandangan anda disini.

Blog Widget by LinkWithin