KEM SMART SOLAT 2017

KEM SMART SOLAT 2017
KEM SMART SOLAT

AKTIVITI KAMI JUGA BOLEH DILAYARI MELALUI FACEBOOK - WARGA TAMAN UTAMA


Khamis, Mac 18, 2010

KARNIVAL FUTSAL i - METRO

Pada Ahad 14 Mac 2010, pasukan bawah umur 17 tahun Jiran Muda KRT Taman Utama telah menyertai pertandingan tersebut yang diadakan di Safira Sport Planet, Seberang Jaya, Pulau Pinang. Mengiringi pasukan yang terdiri daripada 8 orang pemain ialah Setiausaha KRT Taman Utama dan Pengerusi Jiran Muda, En. Abd. Ghafur b. Mohd Akib, selaku pengurus dan jurulatih pasukan.

Yuran penyertaan bagi menyertai karnival ini ialah RM 100.00. Kos penyertaan, pengangkutan dan makanan adalah hasil sumbangan YB Dato' Paduka Ahmad Bashah b. Md Hanipah, ADUN Bakar Bata ( RM 200.00 ) dan hasil sumbangan lain, atas usaha dan inisiatif Setiausaha dan Pengerusi Jiran Muda sendiri.

Pasukan Jiran Muda KRT Taman Utama masih gagal melepasi badi mereka dalam kejohanan ini apabila sekali lagi terkandas di pusingan ke tiga, iaitu selangkah lagi untuk mara ke peringkat suku akhir. Pada peringkat kumpulan pasukan ini muncul sebagai johan kumpulan apabila menewaskan pasukan Muslimeen United 2-1 dan Bukit Jambul FC 5-2. Pasukan ini kemudiannnya mendapat bye dipusingan ke dua sebelum kecundang kepada pasukan Court Soccer FC 2-3.

Apa-apa pun tahniah dan syabas diucapkan kepada pasukan Jiran Muda KRT Taman Utama ini dan melalui karnival ini, mereka memperolehi kesempatan beraksi buat kali pertama di gelanggang bertaraf atau standard FIFA yang tidak terdapat di Alor Setar.



















Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sila tinggalkan ulasan dan pandangan anda disini.

Blog Widget by LinkWithin