KEM SMART SOLAT 2017

KEM SMART SOLAT 2017
KEM SMART SOLAT

AKTIVITI KAMI JUGA BOLEH DILAYARI MELALUI FACEBOOK - WARGA TAMAN UTAMA


Ahad, Ogos 08, 2010

KEMPEN KIBAR JALUR GEMILANG


Sempena sambutan bulan kemerdekaan kali ke 53 pada tahun ini Pejabat Perpaduan Daerah Kota Setar / Padang Terap telah menganjurkan Kempen Kibar Jalur Gemilang Peringkat Daerah Kota Setar / Padang Terap di Pusat Rukun Tetangga Kampong Berjaya, Mergong. Kempen yang dilangsungkan pada 7 Ogos 2010 ini adalah serentak dijalankan oleh JPNIN Negeri Kedah di setiap daerah.

Bagi peringkat Daerah Kota Setar / Padang Terap, pelancarannya telah disempurnakan oleh Pegawai Perpaduan Daerah iaitu Puan Noorassemah bt. Abdullah. Pelbagai aktiviti telah dijalankan sempena kempen ini yang bermula pada jam 8.00 pagi. Antaranya ialah mencanting baju Jalur Gemilang bagi pelajar Tabika Perpaduan, kembara berbasikal, pertandingan kuiz kemerdekaan, pertandingan karaoke lagu berunsurkan patriotik dan penyerahan Jalur Gemilang kepada KRT yang berada dalam Daerah Kota Setar / Padang Terap.

Pn. Noorassemah bt. Abdullah berucap merasmikan pelancaran kempen Kibar Jalur Gemilang Peringkat Daerah Kota Setar / Padang Terap.

Pengerusi KRT Kg. Berjaya, Tuan Haji Abd Rashid menyambut ketibaan Pn. Noorassemah bt. Abdullah.

Setiausaha KRT Taman Utama sedang menerima Jalur Gemilang daripada Pn. Noorassemah bt. Abdullah.

Konvoi kembara berbasikal.

Pertandingan mencanting T-shirt kemerdekaan.

Pn. Noorassemah sedang menyampaikan hadiah kepada pemenang kuiz kemerdekaan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sila tinggalkan ulasan dan pandangan anda disini.

Blog Widget by LinkWithin