KEM SMART SOLAT 2017

KEM SMART SOLAT 2017
KEM SMART SOLAT

AKTIVITI KAMI JUGA BOLEH DILAYARI MELALUI FACEBOOK - WARGA TAMAN UTAMA


Khamis, April 14, 2011

MESYUARAT JAWATANKUASA KALI KE 2.

Mesyuarat kali ke 2 ini telah diadakan pada hari Khamis, 7 April 2011 di Pusat Rukun Tetangga Taman Utama. Walaupun kali ke 2, namun mesyuarat khas telah diadakan sebanyak 3 kali sebelum ini bagi membincangkan lawatan daripada KRT Felcra Belia Rompin, Daerah Jempol, pelantikan perjawatan baru dan persiapan program cuti sekolah.

Mesyuarat yang dihadiri oleh 22 orang AJK ini bermula pada jam 9.45 malam dan berakhir pada jam 1.15 pagi. Mesyuarat adalah memfokuskan soal kewangan KRT yang bertitik tolak daripada penyerahan tugas bendahari lama kepada bendahari baru dan pelarasan laporan bulanan penyata kewangan daripada bulan Januari 2011 hingga Mac 2011. Bendahari baru iaitu En. Md. Nassser b. Mat Akhir telah merangka format kewangan baru yang menggunakan excel yang begitu detail dan mendapat persetujuan semua AJK. Beliau membentangkan format dengan bantuan LCD yang dibawa khas oleh salah seorang Peronda SRS yang turut menjalankan rondaan pada malam tersebut.

Turut hadir pada mesyuarat tersebut ialah En. Mohd Shafirul b. Abdul Sattar, Penolong Pegawai Perpaduan Daerah Kota Setar yang turut membawa Kad Kenal Diri AJK yang baru dan Kad Kuasa 7 orang Peronda SRS yang baru mendaftar sebagai sukarelawan.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sila tinggalkan ulasan dan pandangan anda disini.

Blog Widget by LinkWithin