KEM SMART SOLAT 2017

KEM SMART SOLAT 2017
KEM SMART SOLAT

AKTIVITI KAMI JUGA BOLEH DILAYARI MELALUI FACEBOOK - WARGA TAMAN UTAMA


Ahad, April 08, 2012

** MESYUARAT KHAS 1/2012 **


Suatu mesyurat khas AJK telah diadakan pada hari Sabtu, 7 April 2012 di Pusat Rukun Tetangga Taman Utama. Mesyuarat bermula pada jam 5.30 petang yang turut dihadiri oleh kakitangan Syarikat Environment Idaman Sdn Bhd, syarikat yang membuat pelupusan sisa pepejal Negeri Kedah.


Antara yang dibincangkan dalam mesyuarat ini ialah mengenalpasti kaedah yang sesuai bagi menjalankan program pengagihan tong sampah daripada syarikat berkenaan kepada penduduk Taman Utama. Mesyuarat menetapkan program tersebut akan diadakan pada hari Sabtu, 14 April 2012 di perkarangan Pusat Rukun Tetangga Taman Utama. Beberapa AJK KRT Taman Utama akan turut terlibat dalam pengendalian agihan tong sampah ini yang akan bermula pada jam 9.00 pagi.


Selain daripada itu, mesyuarat juga membincangkan program Kem Kesedaran Alam Sekitar yang melibatkan kerjasama antara KRT Taman Utama dan Jabatan Alam Sekitar, Jabatan Pengairan Sungai dan Jabatan Penjara Alor Setar. Mesyuarat menetapkan program tersebut akan diadakan pada 11 hingga 12 Mei 2012 di Tapak Perkhemahan Kem Kenari di Titi Hayun, Yan, Kedah. Semoga program yang akan mensasarkan kepada golongan Tunas Jiran dan Jiran Muda dalam Taman Utama akan berjaya.



Pengerusi sedang memperkatakan sesuatu kepada kakitangan Syarikat Environment Idaman Sdn Bhd.






Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sila tinggalkan ulasan dan pandangan anda disini.

Blog Widget by LinkWithin