KEM SMART SOLAT 2017

KEM SMART SOLAT 2017
KEM SMART SOLAT

AKTIVITI KAMI JUGA BOLEH DILAYARI MELALUI FACEBOOK - WARGA TAMAN UTAMA


Ahad, April 07, 2013

** KELAS MASAKAN JIRAN WANITA **


Jiran Wanita KRT Taman Utama dibawah pimpinan Ustazah Pn. Rogayah bt. Ramli kian gah mengatur aktiviti mereka. Terkini pada hari Sabtu 6 Mac 2013, Jiran Wanita telah mengadakan kelas masakan mulai jam 2.00 petang di dewan KRT Taman Utama.

Program ini pada asalnya akan diketuai oleh Pn. Noorassemah bt. Abdullah, Pegawai Perpaduan Daerah Kota Setar yang akan mengajar cara membuat Kek Karot, namun kerana tarikh yang disusun atur bertembung dengan kursus beliau, maka program beliau akan diadakan pada suatu tarikh yang akan ditetapkan nanti.

Seramai 25 orang Jiran Wanita telah menghadiri program ini yang dipimpin oleh Setiausahanya Pn. Jamayah bt. Dawi. Beliau yang mesra dengan panggilan Maya memang mahir dalam seni masakan. 

Jika tahun 2012, menu yang dipelajari ialah Kek Lapis Sarawak, menu kali ini ialah Puding Maya. Tidak banyak gambar yang dapat dipaparkan kerana sebaik sahaja blogger tiba di dewan, aktiviti penyediaan bahan menu telah berakhir hanya gambar puding yang telah siap sahaja yang sempat dirakam.

Tahniah kepada semua Jiran Wanita yang terlibat. Program mereka yang terdekat ialah ceramah agama sempena Hari Ibu pada 10 Mei 2013 nanti.


Jeng ! jeng ! puding yang telah siap... hmmm .. yummiii..







Pn. Maya.

Pn. Indun sedang mengagihkan puding yang telah siap.

Pn. Hajah Norrizah, Bendahari Jiran Wanita sedang berbincang bajet ceramah agama pada 10 Mei 2013 nanti.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sila tinggalkan ulasan dan pandangan anda disini.

Blog Widget by LinkWithin