KEM SMART SOLAT 2017

KEM SMART SOLAT 2017
KEM SMART SOLAT

AKTIVITI KAMI JUGA BOLEH DILAYARI MELALUI FACEBOOK - WARGA TAMAN UTAMA


Ahad, Mei 29, 2011

JOM RONDA SRS BERSAMA MEDIA.



Program Jom Ronda SRS Bersama Media Peringkat Negeri Kedah ini telah dianjurkan oleh JPNIN Negeri Kedah pada 27 Mei 2011 di KRT Taman Sayang, Changlun dalam Daerah Kubang Pasu. Program yang bermula pada jam 9.30 malam ini telah disempurnakan perasmiannya oleh YB Dato' Wira Mohd Johari b. Baharum, Timbalan Menteri Pertanian dan Industri Asas Tani, merangkap Ahli Parlimen Kubang Pasu.


Antara objektif utama program ini ialah mengeratkan hubungan yang sedia terjalin antara JPNIN dan pihak media dan memberi peluang kepada para Peronda SRS dan wartawan berinteraksi dan berkongsi pendapat serta berkenal-kenalan. Program ini telah dihadiri oleh hampir 500 orang Peronda SRS daripada 11 buah Daerah yang terdapat di Negeri Kedah. KRT Taman Utama terpilih menyertai program ini dari Daerah Kota Setar / Padang Terap dan telah menghantar seramai 8 orang Peronda SRS ke majlis ini yang diketuai oleh Ketua Peronda SRS iaitu En. Zahid bin Abdullah.


Diakhir program pada jam 12.00 tengah malam, YB Dato' Wira dan pihak media telah menyertai Peronda SRS KRT Taman Sayang menjalankan rondaan sekitar taman tersebut.




Dua dara pingitan dan seorang mak dara pingitan dari akhbar Sinar Harian yang banyak membantu KRT Taman Utama dalam mempromosikan aktiviti yang dijalankan.. Makasih banyak-banyak la no .....




Antara Peronda SRS dari 11 buah daerah yang hadir pada majlis tersebut.


Puan Hafiza bt. Mohamed, Pegawai JPNIN Daerah Kota Setar / Padang Terap yang bertindak selaku ketua unit cenderamata majlis tersebut.








Tagging meja makan untuk Peronda SRS Daerah Kota Setar /Padang Terap.


En. Mohd Yusof dan En. Sobri, kakitangan JPNIN Negeri Kedah memulakan upacara makan malam... he .. he.. jangan mare....


YB Dato' Wira Mohd Johari dan Tuan Pengarah JPNIN Negeri Kedah.


Pegawai Perpaduan Daerah Kubang Pasu, En. Ismail b. Zakaria bersama Ketua Pengarang Sinar Harian edisi utara.






YB Dato' Wira sedang menyampaikan peralatan rondaan kepada wakil Peronda SRS daripada daerah yang hadir.


Peronda SRS KRT Taman Utama ... gambar blur pula ....


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sila tinggalkan ulasan dan pandangan anda disini.

Blog Widget by LinkWithin