KEM SMART SOLAT 2017

KEM SMART SOLAT 2017
KEM SMART SOLAT

AKTIVITI KAMI JUGA BOLEH DILAYARI MELALUI FACEBOOK - WARGA TAMAN UTAMA


Isnin, Mei 16, 2011

PERJUMPAAN BIRO.


Pada hari Sabtu, 14 Mei 2011 pihak Jawatankuasa KRT Taman Utama telah mengadakan suatu perjumpaan khas biro. Biro yang terlibat ialah AJK KRT Taman Utama, biro Jiran Wanita dan Peronda SRS.


Perjumpaan diadakan di Pusat Rukun Tetangga Taman Utama dan dipengerusikan oleh Pengerusi KRT Taman Utama. Perjumpaan yang bermula pada jam 9.30 pagi dan berakhir pada 11.15 pagi ini telah menghasilkan impak yang berkesan dikalangan yang hadir.


Tujuan utama blogger mengadakan perjumpaan ini ialah bagi merakamkan gambar-gambar semua AJK biro-biro yang terdapat dalam KRT Taman Utama untuk menghasilkan suatu dokumentari / dokumentasi berkaitan KRT Taman Utama. Namun hanya Jiran Wanita sahaja yang hadir memberikan komitmen padu manakala AJK KRT dan Peronda SRS hanya 3/4 sahaja yang hadir kerana terlibat dengan tugas mereka yang lain.


Selesai taklimat dan sessi bergambar, kesemua yang hadir berkumpul mengikut biro masing-masing bagi membincang dan merangka program dan aktiviti yang bakal diadakan untuk tahun 2011.




Peronda SRS.




Biro Jiran Wanita.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sila tinggalkan ulasan dan pandangan anda disini.

Blog Widget by LinkWithin