KEM SMART SOLAT 2017

KEM SMART SOLAT 2017
KEM SMART SOLAT

AKTIVITI KAMI JUGA BOLEH DILAYARI MELALUI FACEBOOK - WARGA TAMAN UTAMA


Sabtu, Mei 28, 2011

MAJLIS BACAAN YASIN.



Pada 26 Mei 2011, iaitu hari Khamis malam Jumaat, suatu majlis bacaan Yasin telah diadakan di Pusat Rukun Tetangga Taman Utama. Jika pada malam Jumaat yang lain bacaan Yasin ini dilakukan oleh Jiran Wanita, Tunas Jiran dan Jiran Muda, majlis pada malam ini turut melibatkan golongan penduduk lelaki Taman Utama.



Tujuan diadakan ialah bagi memohon perlindungan Allah untuk kesejahteraan dewan dan seluruh AJK KRT Taman Utama yang menghadapi pelbagai fitnah dan tohmahan oleh segelintir pihak yang tidak senang dengan kemajuan dan kejayaan yang diperolehi oleh KRT Taman Utama apatah lagi dengan kejayaan membina sebuah dewan sendiri hasil gotong royong sumbangan orangramai.



Disamping itu majlis juga adalah bagi keselamatan pergi dan balik suami Pn. Noorhasimah bt. YUsof, AJK KRT Taman Utama yang berangkat menunaikan umrah pada malam tersebut dan kejayaan anak beliau memasuki IPTA di Ipoh, Perak. Beliau telah menyumbangkan 120 bungkus nasi ayam kepada penduduk yang hadir dimajlis bacaan Yasin tersebut.
























Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sila tinggalkan ulasan dan pandangan anda disini.

Blog Widget by LinkWithin