KEM SMART SOLAT 2017

KEM SMART SOLAT 2017
KEM SMART SOLAT

AKTIVITI KAMI JUGA BOLEH DILAYARI MELALUI FACEBOOK - WARGA TAMAN UTAMA


Jumaat, Ogos 19, 2011

SEMARAK KEMERDEKAAN 2011


Merdeka Raya !! itulah laungan masyarakat Malaysia ketika ini. Jika beberapa tahun lalu, kita berkongsi pelbagai perayaan seperti Deepa Raya, Kongsi Raya kini Malaysia beraya sakan lagi dengan perkongsian perayaan Hari Raya Aidil Fitri dan sambutan ulang tahun kemerdekaan.


Namun sambutan kemerdekaan tahun ini seakan tenggelam dalam kemeriahan bazar Ramadhan dan nyayian lagu raya yang saban waktu diputarkan ke udara oleh media massa yang ada sekarang. Namun bagi KRT Taman Utama semuanya itu tidak menghalang semangat patriotik yang ada dikalangan AJKnya.


Maka pada pagi Jumaat, 19 Ogos 2011, beberapa orang AJK dan Peronda SRS Taman Utama telah turun padang ke Pusat Rukun Tetangga Taman Utama bagi menyemarakkan semangat kemerdekaan tahun ini. Blogger telah membeli beberapa bendera, banting-banting, strimer, sepanduk dan turut meminta sumbangan bendera daripada JPNIN Daerah Kota Setar bagi tujuan program ini.


Ini adalah bagi menyahut seruan Pengarah JPNIN Negeri Kedah yang meminta agar semua KRT dalam Negeri Kedah mengibarkan Jalur Gemilang di KRT masing-masing. Selain mengibarkan Jalur Gemilang, KRT Taman Utama turut memasang lampu raya berwarna warni di premis ini.
















Tuan Setiausaha sedang memasang sepanduk Merdeka Raya 2011.








Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sila tinggalkan ulasan dan pandangan anda disini.

Blog Widget by LinkWithin