KEM SMART SOLAT 2017

KEM SMART SOLAT 2017
KEM SMART SOLAT

AKTIVITI KAMI JUGA BOLEH DILAYARI MELALUI FACEBOOK - WARGA TAMAN UTAMA


Isnin, Mac 12, 2012

*** GERAI TEH TARIK MAC 2012 ***



Sempena musim cuti sekolah pada bulan Mac ini, ramai dikalangan ibubapa yang mengambil kesempatan untuk mengadakan kenduri melangsungkan majlis perkahwinan anak mereka. Tidak ketinggalan ialah En. Omar b. Khamis salah seorang Peronda SRS KRT Taman Utama yang mengadakan kenduri perkahwinan anak lelaki beliau pada 12 Mac 2012.


KRT Taman Utama telah membuka gerai teh tarik sempena kenduri tersebut hasil sumbangan wang ringgit berjumlah RM300.00 daripada 30 orang AJK dan Peronda SRS. Disamping dapat meringankan beban kewangan beliau, para penyumbang turut mendapat pahala sedekah jariah hasil sumbangan mereka selain dapat merapatkan hubungan ukhuwah jiran tetangga.


Memandangkan tarikh 12 Mac 2012 adalah hari bekerja, blogger dan En. Mohd Fadzil b. Ibrahim terpaksa mengambil cuti rehat pada hari tersebut bagi membantu Ketua Peronda, En. Zahid b. Abdullah dalam mengendalikan gerai. Gerai kali ini dibuka luar daripada kebiasaanya. Jika selalunya gerai akan bermula pada jam 12.00 tengahari, namun kerana permintaan hangat dikalangan tetamu dan pekerja, gerai ini telah beroperasi mulai dari jam 11.00 pagi dan berakhir pada jam 3.00 petang


Maklum balas daripada tetamu yang hadir, ramai yang memuji usaha KRT Taman Utama dalam menjalankan program seperti ini yang mampu menarik perhatian dan minat masyarakat untuk menyertai aktiviti kemasyarakatan yang dianjurkan oleh KRT.


En. Zahid b. Abdullah dan En. Mohd Fadzil b. Ibrahim.

Antara peminat teh tarik KRT Taman Utama.


Pasangan pengantin baru. Semoga berbahagia dan berkekalan hingga ke akhir hayat. Sekali tengok pengantin lelaki ni macam pelakon Aman Graseka pulak....


En. Omar b. Khamis segak bergaya, mengalahkan pengantin....







Kaum India tidak ketinggalan ingin merasai penangan teh tarik KRT Taman Utama.





Dua orang AJK KRT Taman Utama, Mr. Khoo Kek Hoo dan En. Abdul Rashid b. Omar sedang cuba-cuba belajar membuat teh tarik.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sila tinggalkan ulasan dan pandangan anda disini.

Blog Widget by LinkWithin