KEM SMART SOLAT 2017

KEM SMART SOLAT 2017
KEM SMART SOLAT

AKTIVITI KAMI JUGA BOLEH DILAYARI MELALUI FACEBOOK - WARGA TAMAN UTAMA


Sabtu, Mac 03, 2012

** LAWATAN MESRA **


Pada hari Sabtu, 3 Mac 2012, YB Dato' Haji Abd Rahman b. Haji Palil, ADUN Kawasan Sementa, Negeri Selangor Darul Ehsan telah melakukan suatu lawatan kerja sempena Program Permukiman BNBBC Peringkat Kebangsaan di Negeri Kedah. Program ini telah dilangsungkan di Taman Tunku Tabor bersebelahan Taman Utama.


Antara pengisian program ini ialah lawatan mesra YB Dato' Haji Abd Rahman ke beberapa buah rumah bagi menziarahi individu yang dikenalpasti di sekitar Jalan Gangsa, dalam DUN Bakar Bata ini. Blogger sebagai Pengerusi KRT adalah antara yang terpilih dikunjungi oleh beliau. Lawatan ke rumah blogger dilakukan pada jam 12.15 tengahari, namun agak kurang selesa juga ketika kunjungan itu kerana hujan mulai turun di kawasan Taman Utama.


Antara yang menjadi perbincangan antara blogger dan YB Dato' Haji Abd Rahman adalah berkisarkan isu semasa termasuk politik dan aktiviti kemasyarakatan yang KRT Taman Utama lakukan.


Blogger bersama Pn. Noor Hashimah bt. Yusoff, selaku Bendahari KRT Taman Utama bergambar bersama YB Dato' Haji Abd Rahman di hadapan rumah blogger. Turut serta ialah Tuan Haji Awang Kechik b. Haji Idris, Pengerusi KRT Taman Wira Mergong, berbaju kemeja dan berkopiah puteh dan Tuan Haji Yahaya b. Ismail, Pengerusi JKKK(P) Kampong Lubuk Peringgi, memakai tracksuit merah hitam.

YB Dato' Haji Abd Rahman sedang melihat brosur KRT Taman Utama, ketika berada dalam rumah blogger.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sila tinggalkan ulasan dan pandangan anda disini.

Blog Widget by LinkWithin