KEM SMART SOLAT 2017

KEM SMART SOLAT 2017
KEM SMART SOLAT

AKTIVITI KAMI JUGA BOLEH DILAYARI MELALUI FACEBOOK - WARGA TAMAN UTAMA


Sabtu, Julai 24, 2010

LATIHAN KAROM

KRT Taman Utama telah menerima jemputan daripada KRT Taman Semarak, Kuala Perlis untuk mengadakan perlawanan sukan persahabatan di KRT mereka. Jemputan ini diterima sebelum Piala Dunia 2010 bermula. Memandangkan ramai penduduk di dua buah KRT ini meminati bolasepak, jadi perlawanan ini telah ditunda sehingga selesai Piala Dunia.

Akhirnya persetujuan telah dicapai antara ke dua pihak bahawa perlawanan ini akan dilangsungkan pada 31 Julai 2010 nanti. Sukan yang akan dipertandingkan nanti ialah acara badminton dan karom.

Ekoran dengan perlawanan ini, ramailah dikalangan AJK dan warga KRT Taman Utama yang menyahut seruan KRT Taman Semarak telah giat menjalani latihan tanpa mengira tempat dan waktu. Ada yang dah pencen bermain pun turut mengasah kembali bakat yang dah berkarat tu. Bagi pemain karom, mereka menjalani latihan tanpa mengira tempat kerana ketiadaan dewan. Kadangkala bermain di tepi rumah, dan adakalanya dibawah pos SRS!

Bagi pemain badminton, mereka sibuk mengatur dan booking gelanggang yang ada disekitar Alor Setar disamping sibuk juga mengumpul pemain! maklumlah dah lama tak bermain! tapi kerana menyahut cabaran, mereka Pulun Sakan!

AWAS KRT TAMAN SEMARAK! KAMI AKAN MENYAPU BERSIH SEMUA PERLAWANAN TERMASUK MAKANAN YANG BAKAL DIHIDANGKAN NANTI !!!!!!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sila tinggalkan ulasan dan pandangan anda disini.

Blog Widget by LinkWithin