KEM SMART SOLAT 2017

KEM SMART SOLAT 2017
KEM SMART SOLAT

AKTIVITI KAMI JUGA BOLEH DILAYARI MELALUI FACEBOOK - WARGA TAMAN UTAMA


Rabu, Julai 28, 2010

SUKANEKA TABIKA PERPADUAN PERINGKAT DAERAH KOTA SETAR / PADANG TERAP

Program sukaneka anjuran Pejabat Perpaduan Daerah Kota Setar / Padang Terap telah diadakan pada hari Khamis, 29 Julai 2010 di Padang TNB Jalan Putra, Mergong Alor Setar. Setiausaha KRT Taman Utama yang menerima undangan daripada Pegawai Perpaduan Daerah Kota Setar / Padang Terap sempat meluangkan waktu menghadiri perasmian majlis ini.

Majlis ini telah dirasmikan oleh En. Mohd Saidi b. Midin, Pengarah JPNIN Negeri Kedah. Sukaneka ini melibatkan 17 buah kelas TABIKA PERPADUAN yang berada dalam Daerah Kota Setar / Padang Terap. Sebanyak 8 acara telah berjaya dilangsung dalam suasana yang penuh meriah dengan semangat perpaduan yang merangkumi pelbagai kaum dalam Tabika ini bagi menyahut seruan 1 Malaysia.

Pekikan sorakan peserta, penyokong, guru Tabika dan ibubapa yang hadir untuk memberi semangat kepada peserta telah menjadikan program ini penuh dengan hilai ketawa melihat gelagat para peserta ini beraksi.

Upacara perbarisan masuk peserta.

En. Mohd Saidi b. Midin yang diiringi oleh Pn. Noorassemah bt. Abdullah, Pegawai Perpaduan Daerah Kota Setar / Padang Terap sedang melambai dan memberi tabik hormat sewaktu peserta melintas dihadapan pentas utama.

Setiausaha KRT Taman Utama bergambar kenangan bersama Tuan Pengarah JPNIN Kedah.

Aksi peserta yang sempat dirakam dalam salah satu acara yang dipertandingkan.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sila tinggalkan ulasan dan pandangan anda disini.

Blog Widget by LinkWithin