KEM SMART SOLAT 2017

KEM SMART SOLAT 2017
KEM SMART SOLAT

AKTIVITI KAMI JUGA BOLEH DILAYARI MELALUI FACEBOOK - WARGA TAMAN UTAMA


Selasa, Julai 20, 2010

MESYUARAT KHAS

Pada 15 Julai 2010, bertempat dirumah Setiausaha, telah diadakan suatu mesyuarat khas bagi membincangkan dua agenda penting. Mesyuarat bermula pada jam 9.30 malam dengan dihadiri seramai 16 orang AJK dan 4 orang kakitangan pihak environment IDAMAN. Pihak e IDAMAN telah diketuai oleh Pegawai Perhubungan Korporatnya yang baru iaitu En. Afzainizam b. Ab. Rahim.

AGENDA PERTAMA : Membincangkan pelarasan susulan program Kitar Semula pihak e IDAMAN dan KRT Taman Utama. Pihak e IDAMAN bersetuju supaya bekas atau tong kitar semula perlu di ganti dengan yang baru kerana ketiadaan kunci dan sering dibongkar oleh pihak yang tidak bertanggongjawab yang memungut bahan-bahan didalam bekas tersebut untuk dijual. Terdapat juga penduduk yang kurang peka yang membuang sampah dalam tong tersebut.

Pihak e IDAMAN bersetuju untuk mengadakan Program Sukaneka Kitar Semula pada 31 Julai 2010 di Padang Permainan Taman Utama bertujuan memberikan kefahaman dan pendedahan yang lebih jelas kepada penduduk Taman Utama.

AGENDA KE DUA : Membincangkan persiapan KRT Taman Utama ke KRT Taman Semarak, Kuala Perlis berikutan jemputan pihak KRT tersebut untuk mengadakan perlawanan persahabatan sukan badminton, futsal, karom dan ping pong.

Mesyuarat bersetuju menerima jemputan tersebut yang akan dilangsungkan pada 31 Julai 2010. Pemain dan AJK yang akan pergi akan bertolak pada jam 6.00 petang dari rumah Setiausaha.

Kakitangan environment IDAMAN.

En. Afzainizam b. Ab. Rahim.

Antara AJK yang hadir.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sila tinggalkan ulasan dan pandangan anda disini.

Blog Widget by LinkWithin