KEM SMART SOLAT 2017

KEM SMART SOLAT 2017
KEM SMART SOLAT

AKTIVITI KAMI JUGA BOLEH DILAYARI MELALUI FACEBOOK - WARGA TAMAN UTAMA


Khamis, Januari 31, 2013

** SUATU PENGIKTIRAFAN **


Sempena Perhimpunan Perdana Rukun Tetangga 2013 di PICC PutraJaya pada 18 Januari 2013 lalu, YAB Perdana Menteri telah melancarkan buku PANDUAN PENGURUSAN RUKUN TETANGGA yang diterbitkan oleh Bahagian Pembangunan Komuniti, JPNIN PutraJaya.

Apabila menerima buku yang diedarkan kepada para tetamu majlis berkenaan, blogger terkedu apabila menatap beberapa gambar aktiviti yang dijalankan oleh KRT Taman Utama telah dimuatkan dalam buku tersebut. Ini membuktikan KRT Taman Utama telah mendapat pengiktirafan daripada pihak ibupejabat yang memantau dan mengikuti perkembangan KRT Taman Utama. Terima kasih blogger selaku Pengerusi KRT Taman Utama kepada pihak JPNIN yang sudi memuatkan berita dan aktiviti tersebut.

Ini merupakan kali ke dua KRT Taman Utama mendapat pengiktirafan JPNIN PutraJaya, kali pertama ialah apabila persempadanan KRT Taman Utama yang blogger lakarkan sewaktu mengemukakan permohonan penubuhan KRT pada tahun 2004 telah dijadikan sebagai panduan dalam buku PEKELILING PENTADBIRAN RUKUN TETANGGA BIL. 1 - 5/2006.


Cover buku.

Aktiviti Jiran Wanita KRT Taman Utama.
Aktiviti Jiran Wanita KRT Taman Utama.
Aktiviti Kem Solat Tunas Jiran & Jiran Muda KRT Taman Utama.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sila tinggalkan ulasan dan pandangan anda disini.

Blog Widget by LinkWithin